Alla inlägg under maj 2013

Av Zandra Karlsson - 30 maj 2013 23:24

Imorgon jaaaa ! Då är det FREDAG  En dag som alla måste gilla !?Air solutions norden har radiomöte sen ska jag ut på ett återbesök   Har inte planerat kvällen men ska nog va med lite vänner ;D
Pussssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

ssssssssss

Av Zandra Karlsson - 29 maj 2013 21:34

 

Att avsluta en arbets dag med fattiga riddare och kall MJÖLK är inte alls fel   KAN TJOCKA MIG ORDENTLIGT    Ha en trevlig kväll !

Pussssssssssssssssssssssssss

Av Zandra Karlsson - 28 maj 2013 22:28

Jaaaa då va dagens leads inne hos air solutions norden ;) lite chiiiiiiips och tv nu?
Pusssssssssssss

Av Zandra Karlsson - 27 maj 2013 23:18

Jaaaaa frågar ni mig så är jag amaziiiiiiiing   hihi ! Nä dricka upp smoothien och sen kanske dejta kudden !? Elloooooor !?    Så söta gubbar här finns   
Pussssssssssssssssssssss

 

Av Zandra Karlsson - 26 maj 2013 22:31

Kollar på Wallander ! Fler som gör det kanske ?! Måndags möte på nordic air solutions :D kul och se vad man lär sig för nytt imorgon ;D
Pussssssssssssssssss

Av Zandra Karlsson - 25 maj 2013 21:40

Ääääääntligen åkte Maria ut från lets dance igår ;) var på tiden !!! Är det något bra på tv ikväll?! Tänkte kränga en chips påse och kolla tv när jag skrivit in leadsen till nordic air solutions ;)
Pusssssssssssss

Av Zandra Karlsson - 23 maj 2013 13:46

Hahahah ni vet ju att jag ville att Irland skulle vinna eurovision song contest? DOM BLEV SIST HAHA ! Så dålig var han ju inte :O Tycker det är konstigt att det inte gick bättre ? Jaja är på nordic air solutions just nu men ska snart dra vidare och jobba ;D

Pussssssssssssssssssssssssss

 

Av Zandra Karlsson - 21 maj 2013 10:04

Idag är en sån dag då jag hade kunnat sova HELA dagen om jag kunnat!
Men ska iväg och jobba sen men ska nog ta mig en liiiiiiten power nap nu! Tröööööööötttttt tjeeeeeej hääääär jaaaa zzzzzzzzzzzz......

Ovido - Quiz & Flashcards