Alla inlägg under juni 2013

Av Zandra Karlsson - 27 juni 2013 23:32

Wooooohoo min statistik har skjutit i höjd :D välkomna alla nya läsare <3
Pusssssss

Av Zandra Karlsson - 26 juni 2013 23:08

Ååååh konstigt man blir sur ?! Appen gör inte som man vill och datorn strejkar eller ja... Internet! Tur ja lyckades kolla air solutions Norden schemat från mobilen ;)
Pusssssssss

Av Zandra Karlsson - 25 juni 2013 21:45

Oooooh tack air solutions norden ab boknings tjejer för ett awesome jobb ;D Mitt schema för imorgon ser kanon ut    #happys #sweet #sexy #Girl #haha

Pusssssssssssssssssssssssss

 
Våffla ? JA TACK   

Av Zandra Karlsson - 24 juni 2013 23:55

 

#Mat #älska #fisk #mums #hihi #Fnizz   

Haha hashtagg girl is here ;) Åt tidigare idag spätta ! Det var evigheter sen jag åt det senast så det satt riktigt fint i magen :D Men nu är klockan jääääätte mycket och jag ska skriva in leads till nordisab imorgon direkt när jag vaknat !

Pussssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

Av Zandra Karlsson - 23 juni 2013 22:30

HAHA ja nu har dom börjat med #hashtagg här på bloggen precis som man har på instagram och twitter :D Rätt skoj ändå... #skoj haha xD Jag lär nog använda det här faktiskt :D Rätt roligt #skrattar ! Imorgon ska jag på måndags möte hos #Airsolutionsnordenab eller lättare att läsa air solutions norden ab ! Vet inte om orden måste sitta ihop när man hashtaggar ??? Någon som vet ???

PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

 

Av Zandra Karlsson - 22 juni 2013 20:29

Whats up Sweden ?! Händer ikväll ?! Hoppas mina kollegor på Air solutions Norden ab hade en sjukt nice kväll igår på kryssningen ;) Sitter och kollar på sommarkrysset på kanal 4 just nu! Så bra Darin är !!!
Pussssssssssssssssssss

Av Zandra Karlsson - 20 juni 2013 12:07

 

Hiss eller dizZzZzzz ?! Jag tycker det är ballt men egentligen kanske inte min stil !? Inget linne jag hade jobbat i precis haha ;) Men rätt ballt att ha till sommaren :D ! Eller vad tycker ni??

Pusssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

Av Zandra Karlsson - 18 juni 2013 14:01

Hur underbart är inte vädret idag ?! Nästan FÖR varmt ;O Sitter just nu i skuggan och äter glass :) väntar på att air solutions norden kontroller ska ringa :P fram till dess chillar jag i solen :)!
Pussssssssssss

Ovido - Quiz & Flashcards