Direktlänk till inlägg 30 maj 2013

Imorgon jaaaaaa

Av Zandra Karlsson - 30 maj 2013 23:24

Imorgon jaaaa ! Då är det FREDAG  En dag som alla måste gilla !?Air solutions norden har radiomöte sen ska jag ut på ett återbesök   Har inte planerat kvällen men ska nog va med lite vänner ;D
Pussssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

ssssssssss

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Zandra Karlsson - 20 augusti 2013 08:54

Wiiiie hade en riktig bra måndag på Air solutions Norden AB igår ;D haha riktigt kul tema så man fick klä upp sig osv :D ! Sånt gillas ;D Ska snart ut på pa03 platinum edition demo ;) tagga wooohoooooo! #airsolutionsnordenab #pa03platinumedition #mö...

Av Zandra Karlsson - 17 augusti 2013 19:44

Yes ska snart dit till Air solutions Norden AB och hämta en pa03 platinum edition maskin :D wooohoooo! Bra lördag :) Pussssssssssssssssss ...

Av Zandra Karlsson - 15 augusti 2013 21:46


Wiiiie en bra film på tv :D karate kid ! Tummen upp för kanal 6 ! Pussssssssssss ...

Av Zandra Karlsson - 14 augusti 2013 21:27


Har nyss skickat mina leads till Air solutions Norden AB så nu kan jag sova lite längre imorgon ! Taaaaaaackaaaar ;) har inte kollat än hur många pa03 platinum edition demos jag har imorgon? Men kollar det snart ;P ska kolla Facebook först haha ;D P...

Av Zandra Karlsson - 13 augusti 2013 10:22


Har ni ätit frukost på mc donalds senaste tiden ?! Riktigt gott är det :D Brukar äta frukost där när jag har en tidig pa03 platinum edition demo :) Pusssssssssssss ...

Ovido - Quiz & Flashcards