Alla inlägg under maj 2013

Av Zandra Karlsson - 20 maj 2013 09:56

Idag är det måndags möte på nordic air solutions och jag är här i tid :D woooooh händer tyvärr inte allt för ofta ! Har oftast otur att hamna i någon onödig trafik kö.... Så ibland blir ja 5 min sen :( MEN till kunder är jag aldrig sen :D Nu börjar mötet strax ! :)
Pussssssssssssssssss

Av Zandra Karlsson - 19 maj 2013 22:54

Sådär jaaaaa så vann Sverige hockey VM :D woooooooooh
Pusssssssssssssssssss

Av Zandra Karlsson - 18 maj 2013 09:07

Japp när frukosten är nere ska jag köra till nordic air solutions och hämta nya arom oljor :) ikväll är en stor kväll ;) sååååååååå vem vinner :D?!
Pusssssssssssss

Av Zandra Karlsson - 17 maj 2013 21:28

Ja man kan ju inte låta bli att dansa med ;D faaaaaan vad bra dom var ikväll :D
Pussssssssssssssss

Av Zandra Karlsson - 16 maj 2013 20:12

Sådär! Då har jag laddat upp för kvällens semi final ;) ska bli kul :D ! Fast på lördag då är det absolut roligast ;) hejja Robin :D
Pusssssssssssss

Av Zandra Karlsson - 15 maj 2013 20:25

Sitter här på nordic air solutions och hänger! Ska snart hem men lär nog hänga här ett tag till innan jag drar hem ;P Går det något bra på tv ikväll ???

Av Zandra Karlsson - 14 maj 2013 23:01

Jag tycker Irland ska vinna för killen där va rätt snygg ? Om inte låtarna är bra kan det i allafall vara snygga killar med ;) booooooooys cute boooooys <3

Av Zandra Karlsson - 14 maj 2013 22:56

Jag tycker Irland ska vinna för killen där va rätt snygg ? Om inte låtarna är bra kan det i allafall vara snygga killar med ;) booooooooys cute boooooys <3

Ovido - Quiz & Flashcards