Alla inlägg under juli 2013

Av Zandra Karlsson - 30 juli 2013 16:50

Yeeeeeeh det blev ett pa03 platinum edition sälj idag :D ska skriva in leadsen till Air solutions Norden AB nu sen mysa ner mig ;) det åskar och små regnar här :) mysigt ;P
Pussssssssssssssssssssssss

Av Zandra Karlsson - 29 juli 2013 15:56

Heej ! Helgen har varit bra med sol, VÄRME, festival, jobb, pa03 platinum edition sälj , god mat, sov morgon, vänner , sommarkväll osv :P kanske ska hashtagga allt ;) haha #sommar #i #sverige #kan #vara #underbart #<3 Idag har det varit möte på Air solutions Norden AB :) mycket bra tyckte jag :) ser fram emot en fantastisk vecka !
Pussssssssssssssss

Av Zandra Karlsson - 25 juli 2013 20:26

Ja hallååååå jag är på Air solutions Norden AB för jag har demonstrerat och sålt en pa03 platinum edition maskin ;D oh yes is a great torsdag :D #torsdag #puss
Pusssssssssssssssss

Av Zandra Karlsson - 24 juli 2013 21:06

Vi ligger under med 1-0 mot Tyskland !!! Ååååååååh!!!!! :@ #surtjej
Ingen puss...

Av Zandra Karlsson - 23 juli 2013 22:19

Hej
Jag jobbar som säljare på Air solutions Norden AB och jag säljer inte dammsugare utan en STÄDMASKIN ! Så nu har vi rätt ut det ;D hoppas ni har en bra kväll :) sommar kvällar är speciella <3
Pussssssssssssssss

Av Zandra Karlsson - 22 juli 2013 21:02

Idag har det varit olidligt varmt !! ;O men ska väl inte klaga ? #varmt # sluta #klaga ! Var på Air solutions Norden AB innan idag och jag hade ingen pa03 platinum edition demo idag men imorgon är det sol, bad och jobb :)
Pusssssssssssss

Av Zandra Karlsson - 21 juli 2013 13:27

Hej !
Är hemma hos en kompis och ska bada men det är ju svin kallt i vattnet :S måndags möte på Air solutions Norden AB med kollegor imorgon ;) får se om jag har nån pa03 platinum edition demo imorgon ;)
Pussssssssssss

Av Zandra Karlsson - 20 juli 2013 16:37

Åh det är ju bara så underbart väder och allt är bara bäst! Air solutions Norden AB hade ett bra möte igår, jag har sålt pa03 platinum edition maskiner i veckan , ätit massvis med glass, solat och fått en helt ok bränna och kvällarna har varit ljusa fram till kl 11 ! Nä har inget att klaga på faktiskt ;)
Pusssssssssssssssss

Ovido - Quiz & Flashcards