Alla inlägg under juli 2013

Av Zandra Karlsson - 16 juli 2013 21:38

Wiiiie vi leder med 2-0 mot Italien i fotbollen ;) wooohoooo kom igen gult och blått :)!
Pussssssssssssss

Av Zandra Karlsson - 15 juli 2013 20:40

Hej fighters ;)
Skit bra möte på Air solutions Norden AB idag :P bästa sättet att starta veckan på :) annars då? Ser ut att bli molnigt i veckan så huden får lite paus från solen haha ;)
Pusssssssssssssssssss
#sol #solen #stek

Av Zandra Karlsson - 14 juli 2013 22:47

Dax för mig att sova ! Måndags möte på air solutions norden ab imorgon   godnatt rockstars     

pussssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

 

Av Zandra Karlsson - 13 juli 2013 21:31

Ikväll är det vin med goa vänner som gäller ;) ha en trevlig lördag!
Pussssssssssssssssss

Av Zandra Karlsson - 12 juli 2013 21:52

Ja äntligen går det frammåt med min bränna 2013 #brun #eller #vit #2013 hahahaha ! Jag vill ha liiite färg i alla fall :P Har lyssnat på air solutions norden ab mötet sen har jag gjort pa03 platinum edition demos fram till nu ! Så nu ska jag bara ligga i soffan och slöa innan jag ska hoppa in i duschen och sen sova ! Har en störig fluga att döda först innan jag kan sova ! #döda #flugan !

Pusssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

 

Av Zandra Karlsson - 11 juli 2013 14:47

Tjaaaaaa alla stekare! Tycker alla ligger och latar sig i solen ;) själv gör man pa03 platinum edition demos hela dagen ;D make money money hihi ;) mitt namn kommer höras på Air solutions norden AB radiomötet för jag sålde bland annat en maskin igår :D woohoooiiii
Pussssssssssssssss

Av Zandra Karlsson - 9 juli 2013 23:05

Jadååååååå jag han sola och blivit RÖD ! Usch har smort in mig i after sun så hoppas det hjälper haha ;D
Pusssssssssssssssss

Av Zandra Karlsson - 8 juli 2013 19:46

Heeej!!!
Måndags möte på Air solutions Norden AB idag ;D HELT FANTASTISKT VÄDER HAR VI HAFT IDAG OCKSÅ! #älska #sommar #sol hihi imorgon är det pa03 platinum edition demos som vanligt men lär nog hinna sola lite ;)
Pusssssssssss

Ovido - Quiz & Flashcards